reklama

Prezidentská milosť

Nikoho nemožno nútiť, aby vykonával vojenskú službu, ak je to v rozpore s jeho svedomím alebo náboženským vyznaním. Ústava SR

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Každý máme svojich nadriadených a aj vy p. Riaditeľ. Verím, že aj váš nadriadený bude na vás taký prísny ako vy na podriadených. Pevne verím, že sa na vojakov prestane pozerať ako na doživotných dlžníkov vhodných do pracovných táborov. Ale ako na Ľudské bytosti s individuálnymi potrebami.

Slob. Tomáš Debnár, 418740, Ulica 1. čsl. brigády 73/1, 038 61 Lipovec


Vojenská kancelária prezidenta Slovenskej republiky

Ing. Andrej Kiska – prezident Slovenskej republiky

Štefánikova č. 2

810 05 Bratislava 1

 Lipovec 13. 7. 2016

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


 

Vec : Žiadosť o milosť prezidenta Slovenskej republiky a hlavného veliteľa Ozbrojených síl SR

Vážený pán prezident,

Ja, Tomáš Debnár, som bol dňa 13. 6. 2016, na základe priameho rozkazu riaditeľa Personálneho úradu č. 3892, odsúdený na nepodmienečný trest v trestnom tábore z dôvodu trestného činu podania žiadosti o skončenie služobného pomeru podľa §83, ods. 5, písm, a) zákona č. 281/2015 Z. z.

Z predchádzajúcich dôvodov Vás žiadam o milosť prezidenta Slovenskej republiky.

Zároveň Vás oboznamujem aj s mojím postojom a postupom k uvedeným skutočnostiam.

Dňa 1. 1. 2016 nadobudol právoplatnosť zákon 281/2015 Z. z., podľa ktorého sa moje zvyšné mesiace na odslúženie v útvare na výkon trestu predĺžili o niekoľko rokov. V rámci mojej prvej iniciatívy o zmiernenie trestu, som bol dňa 19. 1. 2016, pozvaný na správne konanie v budove Personálneho úradu, Demänová 393, 031 19 Liptovský Mikuláš. Tu som bol oboznámený s podmienkami zotrvania v pôvodnom útvare na výkon trestu alebo s možnosťou preradenia k útvaru s vyššou ochranou, ktorý sa, bohužiaľ, nachádza ďaleko od mojej rodiny. Psychický a ekonomický nátlak viedol k mojej rezignácii, a na moju žiadosť preto riaditeľ Personálneho úradu v liste č. PÚ – 116- 39/2016- OddSŠS pozastavil konanie vo veci prepustenia zo služobného pomeru. Pri opätovnom pokuse o zmiernenie trestu zo dňa 11. 5. 2016, som bol dňa 31. 5. 2016 pozvaný na správne konanie. V kancelárii riaditeľa sa vyjadrili o možnosti zmeny kolektívu, ktorá by mala priaznivé účinky na moju osobu. Moje pochybnosti o nutnosti presunu k inému útvaru prehodnotili na iný typ správneho konania. Dňa 6. 6. 2016 som bol za prítomnosti troch dôstojníkov oboznámený s navrhovanými opatreniami a dňa 13. 6. 2016 bol vydaný personálny rozkaz č. 3892, na základe ktorého som bol dňa 1. 7. 2016 premiestnený do trestného tábora v Seredi. Domnievam sa, že v rozkaze nie je uvedený správny dôvod premiestnenia, pretože som už viac ako polovicu trestu odpracoval, a navyše s výbornými výsledkami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


 

Vážený pán prezident Slovenskej republiky,

Dúfam, že moju žiadosť o milosť prijmete a kladne zhodnotíte.



 

S pozdravom Slob. Tomáš Debnár

 418740

Tomáš Debnár

Tomáš Debnár

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Štátny zamestnanec v rezorte obrany, neúspešný žiadateľ o výpoveď. Mechanik, elektrikár snažiaci sa zmeniť systém. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu